خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۲۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۹۱

سند مالکیت ۹۶ درصد از اراضی ملی صادر شد رئیس سازمان ثبت و اسناد کشور از صدور ۹۶ درصد است اسناد اراضی ملی خبر داد و گفت سند مالکیت آستان مقدس حضرت معصومه و سند مالکیت حرم مطهر رضوی صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس حسین بابایی، رئیس سازمان ثبت و اسناد کشور در نخستین همایش ایده های تحول آفرین ثبتی صدور سند مالکیت اراضی ۹۶ درصد از اراضی ملی خبر داد و گفت: بیش از هشت میلیون هکتار از ارا‌ضی مستثنیات محاط در اراضی ملی ‌‌ثبت شده است. 

وی همچنین از صدور سند مالکیت حرم مطهر رضوی و اراضی املاک متعلق به آستان مقدس رضوی با مساحت بیش از ۱۰۰ هزار هکتار خبر داد. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سند مالکیت اراضی و املاک متعلق به وزارت دفاع به مجموع مساحت بیش از ۲۳۹ هزار هکتار از جمله پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی به مساحت ۹۰۰ هکتار پایگاه عقاب در عسلویه پایگاه دریایی ارتش و پایگاه نیروی دریایی سپاه و مجموعه ۵۳۸ با سند صادر شده است.

همچنین بابایی از صدور سند مالکیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران و اراضی و املاک مربوط به آستان مقدس حضرت معصومه به مجموعه ۲۵۲ هکتار خبر داد.

وی با اشاره به ثبت اسناد در حوزه الکترونیک گفت: ۳۵ سامانه تخصصی در سازمان اسناد و املاک راه اندازی شده است، در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۳ درصدی همراه بوده است، 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: امیدواریم در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه سازمان ثبت اسناد به یک سازمان در تراز انقلاب تبدیل شود. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: صدور اسناد منطقه آزاد تجاری کیش و جزایر اقماری آن به صورت کامل انجام پذیرفته است و ارائه خدمات در آنها بر بستر کاداستر در حال انجام است و همچنین بیش از دو سوم جزیره قشم نیز در اجرای قانون جامع حدنگار اسناد و املاک آن صادر و تسلیم شده است.

وی ادامه داد: اسناد مالکیت بستر تالاب های گاوخونی، انزلی جازموریان به مساحت بیش از ۱۴۳ هزار هکتار صادر شده و از ۱۴ جزیره استان هرمزگان سند مالکیت کاداستری ۸ جزیره صادر شده و مابقی در دست اقدام است.

بابایی با بیان اینکه اسناد مالکیت رودخانه ها از جمله زاینده رود، کارون و کرخه و... به مساحت بیش از 84 هزار هکتار صادر شده است، گفت: همچنین سند مالکیت اراضی ساحلی شمال و جنوب و دریاچه ارومیه به مساحت بالغ بر ۱۳ هزار هکتار سند صادر شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین از صدور سند مالکیت بیش از ۳۷۳ هزار هکتار از اراضی و املاک متعلق به وزارت نیرو، بیش از ۱۲ هکتار از اراضی و املاک کمیته امداد امام خمینی، بیش از ۱۵۵ هزار هکتار از املاک و اراضی موقوفه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین سند مالکیت حریم ۶۰ متری سواحل دریاهای شمال و جنوب و دریاچه ارومیه دریاچه نمک و حوض سلطان استان قم به مساحت ۱۸ هزار هکتار نیز صادر شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: