خبر فوری
۱۱:۲۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۵

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی‌حادثه دلخراش زلزله شش ریشتری در شهر «خوست» و جان باختن جمعی از مردم شریف و مسلمان افغانستان پیام تسلیتی را صادر کرد.

قدردانی از عملکرد هلال احمر در ارسال محموله‌های امدادی به افغانستانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
جان‌باختن و زخمی شدن تعداد بسیاری از شهروندان افغانستانی در اثر وقوع زلزله، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید و قلوب ملت‌های اسلامی را داغدار نمود. ملت ایران اسلامی نیز همواره برادرانه در کنار مردم افغانستان بوده است و در این حادثه نیز با مردم شریف افغانستان ابراز همدلی و همدردی می‌کنند. خانواده جمعیت هلال احمر نیز همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده و عزادار است و آمادگی دارد تا در کنار امدادگران افغانستان برای امدادرسانی و ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه و پاسخگویی به نیاز‌های مردم آسیب دیده خدمت‌رسانی نماید.
اینجانب در پایان بار دیگر، برای جان‌باختگان آرزوی رحمت و رضوان الهی دارم و از عملکرد و تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ارسال سریع محموله‌های بشردوستانه به مناطق حادثه دیده قدردانی می‌نمایم.
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: