خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۲۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۹

ایرنا نوشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح اله بهشتی فرد روز یکشنبه افزود: طرح ضربتی بررسی وضعیت ایمنی مراکز مهم شهری در دستور کار کارشناسان این سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر ساخت و ساز از طراحی تا اجرای سیستم‌های هشداردهنده اعلام و اطفای حریق و پله‌های فرار یکی از وظایف سازمان آتش نشانی است از این رو بازرسی از ساختمان‌های مهم شهری به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: طی هماهنگی با شهردار و شورای اسلامی شهر دزفول، بازدید و کارشناسی ایمنی ساختمان‌های مهم شهری به معاونت پیشگیری و ایمنی سازمان ابلاغ شده که روزانه این نظارت‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: امید است صاحبان صنایع، کارگاه‌ها، اصناف و سازندگان مسکن با همکاری مستمر و ویژه با کارشناسان این سازمان در راستای ارتقای سطح ایمنی و پیشگیری از حوادث شهرستان گام بردارند.

46

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: