خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۲۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۸۰

استاندار قزوین گفت: راه‌اندازی ابر پروژه‌های شیلاتی در حوزه همجواری شاهرود یکی از سیاست‌های اصلی و اصولی استان است و با رعایت ضوابط قانونی تمامی دستگاه‌های این حوزه باید شرایط لازم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه ستاد توسعه شیلات و آبزی پروری استان قزوین که با حضور حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های توسعه‌ای استان راه‌اندازی مجتمع‌هایی است که با استفاده از منابع آبی شاهرود، قابلیت ایجاد دارند و برای تحقق این موضوع در سفر رئیس‌جمهور هم مصوباتی داشتیم.

او افزود: در مذاکرات با سرمایه‌گذاران یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری همین مجموعه‌ها هستند و هم‌اکنون چندین سرمایه‌گذار در حال انجام امور مطالعاتی هستند.

اعلایی بیان کرد: اگر بتوان تولید شیلات در استان را به یک حجم قابل قبول برسانیم به طور قطع صنایع تبدیلی این حوزه هم ورود پیدا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: راه‌اندازی ابر پروژه‌های شیلاتی در حوزه همجواری شاهرود یکی از سیاست‌های اصلی و اصولی استان است و با رعایت ضوابط قانونی تمامی دستگاه‌های این حوزه باید شرایط لازم را فراهم کنند.

او ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی، ماهیان زینتی را می‌توان به عنوان یکی از بخش‌ها معرفی کرد چراکه استان در این زمینه حرف برای گفتن دارد و تولیدکنندگان ماهیان زینتی می‌توانند به عنوان شتاب‌دهنده مشاغل خانگی را حمایت کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: استان به دنبال توسعه تولید آبزیان است و در این مسیر هرگونه تسهیلات را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

48

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: