خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۲۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۳

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری یک سارق لوازم خودرو که در اطراف پاساژ‌ها و بیمارستان‌های کرج اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت کرده بود، خبر داد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در اطراف بیمارستان‌های کرجبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد معظمی گودرزی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اطراف پاساژ‌ها و بیمارستان‌های مناطق شمالی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که فردی با استفاده از شاه کلید در اطراف بیمارستان‌ها و پاساژ‌های مناطق شمالی شهر کرج اقدام به سرقت لوازم خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار غرب استان تهران و شهر فردیس شدند که با رد زنی مخفیگاه او در شهرک وحدت فردیس، در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم که چاره‌ای جز اعتراف نمی‌دید، به ناچار به لب سخن گشوده و به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان از معرفی این سارق به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشند که استفاده از لوازم بازدارنده مانند قفل فرمان و دزدگیر تا حد زیادی از سرقت خودروهایشان پیشگیری می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: