خبر فوری
۱۲:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۸۱
با حضور مراکز تحقیقات علوم پزشکی کشور؛

همایش مرجعیت علمی تحقیقات علوم پایه چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ به همت مرکز توسعه هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر شقایق حق جوی جوانمرد با اعلام این خبر گفت: مرکز توسعه هماهنگی و ارزیابی تحقیقات درنظر دارد، همایش مرجعیت علمی تحقیقات علوم پایه را با حضور روسای مراکز تحقیقات علوم پایه سراسرکشور و صاحب نظران حوزه تحقیقات علوم پایه به صورت آنلاین برگزار کند.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: دستیابی به چشم انداز جمعی در فعالیت های مراکز تحقیقاتی علوم پایه در حوزه های پژوهشی، شبکه سازی و هماهنگی بین مراکز تحقیقات هم راستا در جهت نیل به مرجعیت علمی مهم‌ترین هدف این همایش است.

حق جوی افزود: در این همایش یک‌روزه، مراکز تحقیقاتی در سه کارگروه تخصصی با عناوین توسعه مرزهای دانش و فناوری در حوزه‌های زیست‌پزشکی، ترجمان‌دانش علوم پایه به کاربردهای بالینی و ترجمان دانش علوم پایه به کاربردهای صنایع دانش بنیان مشارکت خواهند داشت.

در حاشیه این همایش، مراکز تحقیقاتی در قالب پوستر با ارائه گرایش‌های تحقیقاتی، دستاوردها و توانمندی‌هایشان معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: