خبر فوری
۱۲:۲۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۶

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال به غیر از جذب سجاد شهباززاده و توافق با چند بازیکن جوان تا لحظه تنظیم این خبر فعالیت زیادی در نقل و انتقالات نداشته‌ و یکی از دلایل کم کار بودن آبی‌ها در این پنجره تابستانی، پیدا نشدن جانشین فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال است. البته خبرهایی مبنی بر توافق آبی‌ها با ساپینتوی پرتغالی منتشر شده ولی هنوز توافق نهایی و رسمی صورت نگرفته و به همین دلیل آبی‌پوشان پایتخت باید تا مشخص شدن سرمربی جدید برای جذب بازیکن صبر کنند.

غلامپور می‌ماند

فعلا و تا این لحظه استقلالی‌ها قصد تغییر بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم  را ندارند. البته ممکن است خسرو حیدری جای بیژن طاهری را در پست سرپرستی باشگاه بگیرد ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

حفظ چند بازیکن

در روزهای اخیر انفعال مدیران استقلال در تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته باعث نگرانی هواداران این تیم شده است و آنها نگران از دست رفتن شاکله تیم قهرمان هستند. در این بین اما مدیران استقلال در روزهای اخیر با مدیر برنامه‌های مشترک چشمی و محمد دانشگر تماس گرفته‌اند تا هرچه زودتر قرارداد این دو بازیکن تمدید شود. با این شرایط باید دید آیا چشمی و دانشگر نخستین تمدیدی‌های استقلال می‌شوند یا پروسه تمدید با آنها به تعویق خواهد افتاد. استقلال به‌دنبال تمدید قرارداد حسینی هم هست. ضمن اینکه مدیران باشگاه با ۶بازیکن جدید هم در پست‌های مختلف در حال مذاکره هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: