خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
۱۰:۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۳۶

مؤسسه آوای رسای علم و دانش با برند تجاری “آقای مالیات” فعالیت رسمی خود را در حوزه آموزش و مشاوره مالیاتی و با هدف ارتقاء سطح دانش مالیاتی مخاطبان راه‌اندازی کرده و به ارایه خدمات می پردازد.

به گزارش خبرآنلاین ، این مجموعه در حال حاضر به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش مالیات در کشور؛ با راه‌اندازی “باشگاه مهارت آموزی” سعی در استاندارد نمودن فرآیندهای آموزشی در این حوزه داشته است.

سایت آقای مالیات با ایده تبدیل شدن به ” جامع ترین رسانه مالیاتی ایران ” در تاریخ بیست و سوم آذر سال نود و سه متولد شد و تا امروز سعی کرده است روند رو به رشد خود را در ارایه خدمات حفظ کند. لذا در این راستا کلیه سایت های سازمان را روزانه رصد کرده و بخشنامه ها،آیین نامه ها،آرای شورای مالیاتی،آرای دیوان عدالت اداری،فرامین رهبری را که مصوب و ابلاغ می گردد را در سایت جهت استفاده مخاطبین خود قرار می دهد و علاوه بر اطلاع رسانی امکان دانلود فایل های قانونی را نیز در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار داده است.

لایو اینستاگرامی از من بپرس؟

در برنامه از من بپرس آقای مالیات به پرسش های مالیاتی شما عزیزان پاسخ داده خواهد شد.

این برنامه در ابتدا به صورت ویدئوهای ضبط شده و در حال حاضر به صورت لایو اینستاگرامی از پیج رسمی این موسسه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اپلیکیشن مالیات یار

اپلیکیشن مالیات یار یکی از محصولات تخصصی و رایگان تیم آقای مالیات است که جهت ارائه دسترسی سریعتر به محتوای آموزشی مالیاتی تهیه شده و با نصب آن از خدماتش بهره مند می شوید.

برای آشنایی با آقای مالیات اینجا را کلیک کنید.

46

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: