خبر فوری
۱۱:۲۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۸

سه گوشی هوشمند ریل‌می C30، گلکسی سامسونگ F13 و پوکو F4 5G به‌زودی به بازار خواهند آمد و کسانی که قصد خرید یک تلفن همراه جدید را دارند می‌توانند کمی بیشتر منتظر بمانند تا به این گزینه‌های جدید نیز دسترسی داشته باشند.

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از نیشن ورلد نیوز،  از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون گوشی‌های هوشمند زیادی با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه شده است و اکنون نوبت به عرضه سه مدل جدید تلفن همراه رسیده که می‌تواند توجه خریداران جدید را جلب کند. در ادامه با این سه مدل گوشی جدید آشنا خواهید شد.

1. ریل‌می C30

گوشی هوشمند جدید ریل‌می از پردازنده Unisoc T612 و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی دارای طرح راه‌راه فوق‌العاده باریک با ضخامت ۸.۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۲ گرم است. طرح راه‌راه عمودی در پنل پشتی گوشی قرار دارد.

2. سامسونگ گلکسی F13

انتظار می‌رود گلکسی سامسونگ F13 با بسیاری از ویژگی‌های جذاب مانند نمایشگر LCD FH+، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و ویژگی سوئیچینگ خودکار داده‌ها عرضه شود. اطلاعاتی در مورد پردازنده و دوربین گوشی ارائه نشده است. با این حال، بر اساس تصاویر مشخص است این گوشی از تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

3. پوکو F4 5G

گوشی Poco F4 5G دارای پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر E4 Super AMOLED خواهد بود. این گوشی همچنین دارای LiquidCool 2.0 است که حرارت را کاهش می‌دهد. مدل جدید پوکو همچنین دارای حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است. این گوشی دارای دوربین‌های پشتی سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: