خبر فوری
۱۲:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۴۸۳

بنابراین جنیفر از اواخر دهه نود میلادی کاملا عادت کرده که کانون توجه باشد و این روزها هم که دلیل تازه‌ و خیلی مهمی برای توجه بیشتر به او وجود دارد و آن‌هم نامزدی دوباره‌اش با بن افلک است که بعد از اینکه هر دوی آنها ازدواج کردند و بچه‌دار شدند و طلاق گرفتند دوباره به هم برگشته‌اند.جنیفر ششمین حلقه نامزدی‌اش را از بن گرفته است.

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

«تابناک با تو» - جنیفر لوپز تا امروز شش حلقه نامزدی داشته در حالی‌که اکثر مردم امیدوارند در طول زندگی خود حداقل یک حلقه نامزدی داشته باشند! او که با حرکات موزون وارد دنیای هنر شد بعد از آن وارد عرصه خوانندگی و بازیگری هم شد و جای خودش را در صنعت سرگرمی تثبیت کرد.

بنابراین جنیفر از اواخر دهه نود میلادی کاملا عادت کرده که کانون توجه باشد و این روزها هم که دلیل تازه‌ و خیلی مهمی برای توجه بیشتر به او وجود دارد و آن‌هم نامزدی دوباره‌اش با بن افلک است که بعد از اینکه هر دوی آنها ازدواج کردند و بچه‌دار شدند و طلاق گرفتند دوباره به هم برگشته‌اند.جنیفر ششمین حلقه نامزدی‌اش را از بن گرفته است. ما در این مطلب تا جایی که بتوانیم اطلاعاتی درباره حلقه‌های نامزدی این ستاره پاپ را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

جنیفر با حلقه نامزدی جانی نوآ

  • شکل: گلابی

  • قیمت: ۱۰۰ هزار دلار

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپزنگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

اولین باری که جنیفر حلقه نامزدی دستش کرد سال 1997 بود که با جانی نوآ ازدواج کرد. جانی خدمتکار رستوران بود. او حلقه نامزدی 100 هزار دلاری الماس گلابی شکل به جنیفر داد که مشخص است جنیفر در خرید این حلقه نقش اصلی را داشته است. آنها بعد از یک‌سال از هم طلاق گرفتند. البته ازدواجشان به همین جا ختم شد ولی انگار جانی جزییاتی درباره زندگی جنیفر می‌دانست که جنیفر یک‌بار او را در سال 2003 مدیر رستوران‌هایش کرد ولی تا امروز آنها چند بار از هم شکایت کرده‌اند.


جنیفر با حلقه نامزدی کریس جاد

  • جنس: زمرد

  • قیمت: ۶ رقمی

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپزنگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

کریس جاد همسر دوم جنیفر بود که در طول ساخت موزیک ویدئوی « عشق هزینه‌ای ندارد» با هم آشنا شدند. در سال 2001 که جاد در این موزیک ویدئو شرکت داشت با حلقه‌ای از زمرد که ارزش آن را 6 رقمی اعلام کردند از جنیفر خواستگاری کرد و لوپز که خیلی عاشق بود بدون هیچ مکثی به او جواب مثبت داد. اما این ازدواج هم زیاد دوام نیاورد و حدود یک سال بعد طلاق دوم جنیفر رقم خورد.


جنیفر با اولین حلقه بن افلک

  • جنس: الماس صورتی

  • قیمت: بین ۱.۲ تا ۲.۵ میلیون دلار

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

جنیفر که در سال 2001 برای اولین بار در صفحه فیلمبرداری فیلم «جیلی» با بن افلک آشنا شد، یک سال بعدش با او نامزد کرد. آن زمان الماس رنگی چندان مد نبود. اما بن افلک با حلقه نامزدی که الماس صورتی داشت از او خواستگاری کرد که قیمت آن بین 1.2 تا 2.5 میلیون دلار گزارش شده بود. این الماس خیلی سر و صدا به پا کرد. بعد از این ماجرا سنگ‌های قیمتی رنگی مد شد.

به‌ویژه به‌طور چشمگیری ارزش الماس‌های صورتی افزایش پیدا کرد. الماس صورتی حلقه جنیفر 6.10 قیراط وزن داشت که از برند هری وینستون خریداری شده بود. جنیفر درباره این حلقه گفته بود: «باشکوه‌ترین چیزی که تا به حال دیدم.» او در سال 2003 به همراه افلک در مراسم اسکار حضور پیدا کرد. رنگ سبز ملایم لباسش از برند ولنتینو با حلقه صورتی رنگش خیلی مطابقت داشت.

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

البته شاید برایتان جالب باشد بدانید که درهمین چند سال اخیر ارزش این حلقه جنیفر بیشتر از حدود ده برابر شده است. آنهم به این دلیل که 90 درصد الماس‌های صورتی از معدنی در استرالیا استخراج می‌شوند. اما از آنجایی که این معدن اعلام کرد از سال 2020 تعطیل می‌شود ارزش این الماس‌ها خیلی بیشتر شد. تا آنجا که کارشناسان می‌گویند قیمت حلقه نامزدی اول جنیفر با بن به 11 میلیون دلار می‌رسد.


جنیفر با حلقه مارک آنتونی

  • جنس: الماس

  • قیمت: حدود ۴ میلیون دلار

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

مدت کوتاهی بعد از قطع رابطه با بن افلک جنیفر با مارک آنتونی وارد رابطه شد. آنها در سال 2003 ازدواج کردند. دوقلوهایی به اسم‌هایی مکس و امی حاصل این ازدواجند. اما این زوج در سال 2011 خبر جدایی‌شان را اعلام کردند و در سال 2014 با طلاق به طور کلی به رابطه‌شان پایان دادند. مارک آنتونی هم با الماسی از شرکت هری وینستون به وزن 8.5 قیراط از جنیفر خواستگاری کرده بود. هزینه این حلقه حدود 4 میلیون دلار برآورد شده بود.

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

بد نیست بدانید شرکت جواهرسازی وینستون که اولین حلقه نامزدی جنیفر و بن افلک و همین‌طور حلقه ازدواجش با مارک آنتونی از آنجا خریداری شده بود یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است که در سال 1932 توسط هری وینستون تأسیس شد که بسیاری او را با عنوان پادشاه الماس می‌شناسند.


جنیفر با حلقه الکس رودریگز

  • جنس: الماس

  • قیمت: حدود ۱.۵ تا ۳ میلیون دلار

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

در سال 2019 الکس رودریگز از جنیفر لوپز خواستگاری کرد. این دو نفر از سال 2017 با هم قرار می‌گذاشتند. الکس با یک حلقه الماس بین 10 تا 15 قیراطی از او خواستگاری کرد که ارزش تخمینی این حلقه بین 1.5 تا 3 میلیون دلار بود. این رابطه هم بعد از چهار سال در سال 2021 به پایان رسید.


جنیفر با دومین حلقه بن افلک

  • جنس: انگشتری با سه قطعه قیمتی الماس

  • قیمت: بین ۵ تا ۸ میلیون دلار

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

جنیفر بعد از پایان رابطه با الکس رودریگز و احیای روابط اولیه خود با بن افلک بعد از حدود بیست سال برای دومین بار با او نامزد شده است. بن افلک این بار با انگشتری که سه قطعه قیمتی الماس دارد از او خواستگاری کرد. این سه قطعه شامل یک الماس سبز بزرگ‌تر است که در کنارش دو قطعه الماس سفید ذوزنقه‌ای شکل قرار دارند. الماس سبز روشن طبیعی 8.5 قیراطی اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین این سنگ‌هاست. الماس سبز با این اندازه بسیار کمیاب است.

قیمت این حلقه بین 5 تا 8 میلیون دلار و حتی تا ده میلیون دلار تخمین زده شده است. جنیفر لوپز درباره علاقه‌اش به رنگ سبز و دوست داشتن این حلقه خاص گفت: « من متوجه شده‌ام که لحظات زیادی در زندگی من وجود داشت که وقتی سبز پوشیده بودم اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ داد. سبز رنگ شانس من است.»

به طور کلی سبز روشن رنگ طبیعی کمیاب الماس است که بعد از قرمز تند در دومین رده الماس‌های رنگی نادر قرار دارد. مدیر اجرایی شرکت Rare Carat گفته:«رنگ الماس حلقه جنیفر لوپز در کمتر از 0.1 درصد از الماس‌های طبیعی دیده می‌شود. این رنگ الماس آنقدر منحصر به فرد است که من حتی بعد از گذراندن بیشتر از یک دهه در این حرفه فقط به تعداد انگشت‌شماری از آن برخورد کرده‌ام.»

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

شرکت Rare Carat منبع شماره یک آمریکا برای مشاوره بی‌طرفانه و منصفانه در مورد قیمت الماس، حلقه‌های نامزدی و موارد دیگر است. این موسسه با حضور متخصصان و گوهرشناسان زبده به مراجعانش کمک می‌کند تا واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین قیمت یک جواهر را بدانند.

اگر کنجکاوید درباره قیمت الماس سبز رنگ اطلاعاتی کلی داشته باشید بد نیست در همین حد بدانید که ارزش یک قیراط الماس سبز بین 50 هزار تا 100 هزار دلار است. عالی‌ترین و بهترین جنس الماس سبز بین 150 هزار تا 200 هزار دلار قیمت دارد و ارزش الماس سبز روشن از 300 هزار دلار در هر قیراط شروع می‌شود. الماس سبز در آفریقا و آمریکای جنوبی یافت می‌شود.

در آوریل 2022 جی‌لو یک کلیپ اختصاصی را در وبسایت خودش به اشتراک گذاشت و حلقه نامزدی سبزرنگش را در حالی که موسیقی احساسی در پس‌زمینه پخش می‌شد به مخاطبانش نشان داد. این در حالی بود که چند روز قبل از انتشار این ویدئو وقتی جنیفر همراه دختر 14 ساله‌اش در یک فروشگاه مبلمان بودند جنیفر سوژه عکاسان شده بود اما او سریع حلقه‌اش را چرخانده و مانع از این شده بود که عکاسان از حلقه‌اش عکس بگیرند. در هرحال نامزدی دوباره جنیفر و بن برای طرفداران رابطه عاشقانه آنها نه تنها نوستالژیک است بلکه گواه براین است که هرگز برای عشق دیر نیست.

«وقتی کسی به شما فکر می‌کند و شما را دوست دارد خیلی زیبا و بامعناست و این عالی‌ترین لحظه برای من بود.» این جمله‌های جنیفر درباره رابطه و احساسش نسبت به بن افلک بوده است. جنیفر لحظه خواستگاری‌اش را این‌طور توصیف کرد: «او زانو زد و از من خواستگاری کرد. من فقط به چشم‌هایش نگاه می‌کردم که لبخند می‌زد و گریه می‌کرد. من هم لبخند می‌زدم و اشک از صورتم سرازیر می‌شد و به‌طرز باورنکردنی احساس خوشحالی و کامل بودن می‌کردم. این عاشقانه‌ترین اتفاقی‌ بود که می‌توانستم تصور کنم. دو نفر که قول می‌دادند همیشه کنار هم باشند. دو انسان خیلی خوش شانس که شانس دومی برای عشق واقعی پیدا کرده‌اند.» جنیفر درباره گرفتن حلقه‌ای با الماس سبزروشن گفته: «سبز همیشه رنگ خوش شانسی من بوده و حالا مطمئنا برای همیشه خواهد بود.»

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

از شش حلقه نامزدی لوپز سه مورد آن سنگ‌های مرکزی الماس رنگی داشتند. که این حلقه‌ها در فهرست 20 تا از گران‌ترین حلقه‌های نامزدی افراد مشهور جهان جای دارند. حلقه نامزدی‌اش با مارک آنتونی در جایگاه هشتم، حلقه‌ نامزدی‌اش با الکس رودریگز در جایگاه نهم و حلقه صورتی رنگ نامزدی‌اش با بن افلک در جایگاه هجدهم قرار دارد. البته این فهرست مربوط به زمانی می‌شود که جنیفر برای دفعه دوم با بن نامزد نکرده بود.

جنیفر، الیزابت تیلور قرن بیست و یکم

نگاهی به تمام حلقه‌های پُر زرق و برقِ جنیفر لوپز

بین علاقه جنیفر به جواهرات خیره‌کننده و نامزدی‌های متعددش فقط او را می‌توانیم با یک نفر مقایسه کنیم: الیزابت تیلور! این بازیگر فقید هشت بار ازدواج کرد که دو بار آن با ریچارد برتون، بازیگر مشهور ولزی، بود. شاید تنها چیزی که از ازدواج‌های الیزابت مشهورتر بود، جواهرات نفیسش بودند. حالا کسی نمی‌داند که جنیفر لوپز الیزابت تیلور قرن بیست و یکم خواهد بود یا نه!؟

برترین ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: