خبر فوری
۲۳:۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۰

رئیس کمیته جهانی سوپرساباکی ازقهرمانی آذربایجان غربی در مسابقات سوپر ساباکی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،امبر روح‌پرور در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:،مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی جام ترکیه در رشته سوپرساباکی با همکاری انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی در بخش بانوان در روزهای 28 و 29 تیر و در بخش آقایان در روزهای 30 و 31 تیر در ورزشگاه سه هزار نفری شهید آهندوست ارومیه برگزار شد.

وی افزود:مسئول برگزاری بانوان در این دوره از مسابقات«زهره وثوقی» و مسئول آقایان«میلاد رستمی» بودند و این مسابقات در استایل‌های دفاع شخصی و هنرهای فردی و کاتا و مبارزه برگزارشد.

روح پرور ادامه داد: این مسابقات با حضور 20 استان کشور و حضور 630 تن از ورزشکاران خانم و 658 نفر از ورزشکاران آقا در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیسکشوتان برگزار شد.

رئیس کمیته جهانی سوپر ساباکی تصریح کرد:مسابقات از لحاظ کیفیت و قابلیت فنی و تکنیکی ظرفیت بسیار قدرتمندی داشت و در نهایت در بخش بانوان تیم آذربایجان‌غربی اول، تهران دوم، آذربایجان‌شرقی سوم، اصفهان چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کردند.

روح پرور خاطر نشان کرد: در بخش آقایان نیز  آذربایجان‌غربی مقام اول، آذربایجان‌شرقی مقام دوم، استان خراسان رضوی سوم، تهران چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کردند.

 وی افزود:ورزشکارانی که به فینال رسیده و مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند به اردوی تیم ملی دعوت شده و سپس به مسابقات جام ترکیه اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: