خبر فوری
۱۶:۲۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۵۹۸

مرد جوانی که با شیوه و شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان اقدام به آدم‌ربایی و سرقت می‌کرد پس از اتمام تحقیقات، راهی زندان شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اوایل تیرماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی راننده یک کامیون در میدان شوش در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات اولیه پس از بازداشت متهم حکایت از آن داشت، مرد جوان پس از مذاکرات اولیه جهت انتقال بار با تهدید چاقو آبمیوه مسموم به راننده کامیون خورانده و وی را به مدت زمان 3 روز در اتاق پشت خودرو با انگیزه سرقت زندانی کرده است.

تیم جنایی درحال بررسی حادثه بودند که پرونده دیگری مبنی بر آدم‌ربایی مرد جوانی دیگر از آستارا به تهران کشف شد و تحقیقات مشخص کرد، متهم با همان شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به یک راننده سمند اقدام به آدم‌ربایی و سرقت کرده‌ است.

کشف 9 آدم‌ربایی توسط مرد جوان در استان‌های ایران

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز دوشنبه بیستم تیرماه، متهم برای تحقیقات به دادسرای امورجنایی منتقل شد که روند تحقیقات مشخص کرد، متهم با شیوه و شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به 9 راننده خودرو عبوری سنگین و سبک در تهران، بندرانزلی، اردبیل و استارا اقدام به آدم‌ربایی، ضرب و جرح و سرقت کرده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، تعدادی از مالباختگان پرونده با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی متهم سابقه دار را شناسایی و شکایت خود را ثبت کردند.

به گزارش تسنیم، پس از اتمام تحقیقات توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی، با دستور محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی متهم برای سیر مراحل قانونی راهی زندان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: