خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
۲۱:۲۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۴۷۲

طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز شنبه، یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان و قیمت دلار نیز ۱۱۰۰ تومان کاهش یافته است؛ ادامه سیر نزولی قیمت‌ها در بازار موجب تشکیل صف فروش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد کشتی‌آرای  درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار کرد: به‌خلاف روال قیمتی در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی همراستا با کاهش قیمت ارز، در مسیر نزولی قرار دارند.

وی گفت: قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۸۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۳۵۰ هزار تومان کاهش ۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه با ۳۵۰ هزار تومان کاهش ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی با ۱۵۰ هزار تومان کاهش ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان شده است.

ضمن اینکه هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با کاهش ۶۰هزارتومانی نسبت به روز شنبه معادل یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار تومان قیمت خورده است.

کشتی‌آرای با بیان اینکه کاهش حباب سکه بیانگر عرضه بیشتر از تقاضاست، گفت: حباب سکه از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان روز شنبه به ۷۷۰ هزار تومان در روز جاری کاهش یافته است. قیمت دلار نیز یک‌هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافته است و همین امر باعث ادامه کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.

وی با تأکید بر اینکه تقاضا به‌شدت در بازار کاهش یافته است، تصریح کرد: نکته قابل توجه در بازار طلا و سکه این است که هم‌اکنون فروشنده بیشتر از خریدار است و صفی از فروشندگان برای فروش طلا و سکه و ارز تشکیل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: