خبر فوری
۱۱:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ هزار مشترک خانگی استان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ مشترک از معافیت پرداخت قبض برق برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، مجید فرهزاد در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری خط قرمز وزارت نیرو خاموشی مشترکان خانگی است از همین رو تمام تلاش به کار گرفته می‌شود تا در این بخش خاموشی نداشته باشیم اما چنانچه بنا بر ضرورت مجبور به خاموشی شویم، برنامه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: اولویت تامین برق برای مراکز حساس استانی و شهرستانی و مشترکان خانگی است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های مصرف بهینه در بخش صنعت و کشاورزی امید می‌رود در تابستان امسال کمترین خاموشی را داشته باشیم.

فرهزاد خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد مشترکان خانگی استان بر اساس الگوی استاندارد، برق مصرف می‌کنند، و استاندارد الگوی مصرف در تابستان ۳۰۰ کیلووات و در سایر فصل‌های سال ۲۰۰ کیلووات در ماه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹.۵ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردارند، و تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار دائم استان برق‌کشی شده است اما برای روستاهای زیر ۱۰ خانوار که هنوز از امکان برق برخوردار نشده‌اند دیزل ژنراتور و پنل خورشیدی توزیع شده است.

فرهزاد نصب انشعاب از زمان اعلام تقاضا را حدود سه روز اعلام کرد و گفت: هزینه هر انشعاب روستایی ۴۵۰ هزار تومان و انشعاب شهری یک هزار و ۸۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 880 پنل خورشیدی در اختیار امور عشایر قرار داده شد تا در مناطق محروم و عشایری استان توزیع شود افزود: در سال جاری پیش بینی می شود 2000 پنل با اختصاص 40 میلیارد تومان تامین و دراختیار مناطق محروم و عشایری قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: