خبر فوری
۱۳:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۶

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۷ هزار و ۳۶۰ لیتر روغن موتور احتکار شده در عملیات مشترک پلیس اردبیل و شهرستان خلخال خبر داد.

احتکار روغن موتور در خلخالبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جواد تقوی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه محتکران، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خلخال گزارش‌هایی مبنی بر احتکار روغن موتور در یک انبار در خیابان امام (ره) این شهر دریافت کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۷ هزار و ۳۶۰ لیتر روغن موتور کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی احتکار و دپو شده بود، گفت: ارزش احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است.

سرهنگ تقوی با اشاره به دستگیری یک محتکر در رابطه با کشفیات به دست آمده تصریح کرد: محتکر با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: